Namen projekta je pridobiti kazalnike tako iz prakse kot iz temeljitega pregleda virov o ključnih kompetencah o integriranem vodenju; na podlagi raziskav razviti materiale s praktičnimi navodili o razvoju ključnih kompetenc v različnih praktičnih konteksti; na podlagi raziskav pripraviti zbirnik primerov dobre prakse, podprto s praktičnimi navodili in komentarji ključnih kompetenc integriranega vodenja; razviti pripomočke za refleksijo in osredotočenje na posamezne kompetence, na katerih skupine želijo delati ter razviti učinkovito profesionalno učenje kot dokazilo kompetenc integriranega vodenja v različnih izobraževalnih kontekstih.
Zadnji prispevki
- Zimski športni dan 4. in 5. razredov
- Jaz sem droben, droben list
- PROSLAVA OB DNEVU SAMOSTOJNOSTI IN ENOTNOSTI
- Šolsko tekmovanje iz znanja angleščine za učence 6. razreda
- Nagrajenka Mlade Vilenice 2022 – Mia Praznik
- Šola v naravi: PRIHAJAMO DOMOV
- Voščilo
- Šolski tekmovanji iz znanja geografije in zgodovine
- Šola v naravi: UŽIVAMO NA SMUČEH
- Šola v naravi: POZDRAV IZ KRANJSKE GORE
P | T | S | Č | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |