Namen projekta je pridobiti kazalnike tako iz prakse kot iz temeljitega pregleda virov o ključnih kompetencah o integriranem vodenju; na podlagi raziskav razviti materiale s praktičnimi navodili o razvoju ključnih kompetenc v različnih praktičnih konteksti; na podlagi raziskav pripraviti zbirnik primerov dobre prakse, podprto s praktičnimi navodili in komentarji ključnih kompetenc integriranega vodenja; razviti pripomočke za refleksijo in osredotočenje na posamezne kompetence, na katerih skupine želijo delati ter razviti učinkovito profesionalno učenje kot dokazilo kompetenc integriranega vodenja v različnih izobraževalnih kontekstih.
Zadnji prispevki
- Cankarjevo priznanje
- URADNE URE V ČASU POLETNIH POČITNIC
- Poletje v školjki
- VOKALNA SKUPINA VIVACE NA MEDNARODNEM TEKMOVANJU DOSEGLA ZLATO!
- ZAKLJUČNA KONCERTA PEVSKIH ZBOROV OŠ FLV SLIVNICA
- ŠD – Zabavne igre
- Predaja ključa
- Planinski krožek skozi šolsko leto 2023/2024
- Uspešno opravljen kolesarski izpit!
- Likovni natečaj Narodne galerije »Moj odsev, moja zgodba«