Namen projekta je pridobiti kazalnike tako iz prakse kot iz temeljitega pregleda virov o ključnih kompetencah o integriranem vodenju; na podlagi raziskav razviti materiale s praktičnimi navodili o razvoju ključnih kompetenc v različnih praktičnih konteksti; na podlagi raziskav pripraviti zbirnik primerov dobre prakse, podprto s praktičnimi navodili in komentarji ključnih kompetenc integriranega vodenja; razviti pripomočke za refleksijo in osredotočenje na posamezne kompetence, na katerih skupine želijo delati ter razviti učinkovito profesionalno učenje kot dokazilo kompetenc integriranega vodenja v različnih izobraževalnih kontekstih.
Zadnji prispevki
- Šola v naravi – 8. razred: AKTIVNOSTI V PRVIH DNEH
- Šola v naravi – 8. razred: PRISPELI NA DEBELI RTIČ
- Kovičev natečaj
- Erasmus+: Ustvarjalni zaključek Erasmus+ tedna
- Noč čarovnic na Pohorski tržnici
- Erasmus+: Od energičnih plesnih delavnic do sproščujočega pohoda
- ŠD 1. razred: JESENSKI POHOD
- Teden otroka v 4. in 5. razredih
- Erasmus+: Sladki izlet do prestolnice
- Erasmus+: Od meglenega jutra do sončnih spoznanj